top of page

מצלמת פולארויד וינטג' על רקע לבן

צילום מוצרים על רקע לבן הפך בעשור האחרון לסטנדרט השלט בתחום המכירות באינטרנט (e-commerce), מטרתו להציג את המוצרים בצורה כמה שיותר אטרקטיבית ונקיה ולאפשר ללקוח לבחון את המוצר שהוא עומד לקנות באופן ברור ומושך. בנוסף, מטרת הרקע הלבן לייצר אפקט שבו המוצרים משתלבים בצורה חלקה עם הרקע הלבן של דף האינטרנט שסביבם. הרבה פעמים אנו רואים תמונה שהיא תוצאה מרה של פוטושופ לא טוב, אז השילוב בין דף האינטרנט לתמונה אינו חלק מכוון שהרקע הלבן אינו לבן באמת.

צילום מוצרים לאינטרנט

צילום מוצרים על רקע לבן:

צילום מוצרים על רקע לבן קיבל את מעמדו הרם בזכות אתרי קניות עצומים כמו אי.ביי ואמזון שבהם הרקע הלבן הוא אכן סטנדרט, ותודות לחברות כמו אפל (apple) שעל המוצרים המופלאים שלהם המוצגים על רקע לבן לכולנו יוצא לרייר מדי פעם בפעם. חברת אמאזון אפילו רשמה פטנט פרובוקטיבי על הצורה שבה מצלמים חפצים על גבי רקע לבן.

יותר ויותר אנשים קונים היום דרך האינטרנט, העובדה שאנו נאלצים לבחור מוצר מבלי לגעת בו, מעלה מאוד את חשיבות הצגת המוצר באתר ומשפיעה רבות על הסיכוי שלו להימכר.

 

הסטטיסטיקה מראה שריבוי תמונות המוצר יכול לשפר את המכירתיות שלו בעשרות אחוזים!(%), למנוע צורך בשאלות טרם הקניה ולהקטין את מספר הפריטים המוחזרים.

 

התחרות כמובן גדולה ורבים מן המוצרים בשוק נמכרים בכמה אתרים שונים ואף באותו מחיר, גורם עיקרי שמשפיע על קהל הקונים בבחירתו הוא איכות התמונה שמוצגת להם, מוצר שיוצג בתאורה לא מחמיאה, זווית צילום לא חכמה ופוטושופ חובבני פשוט יצניח את סיכויי המכירה שלו לרצפה.

למה תמונות איכותיות של המוצר שלכם חשובות:

bottom of page